Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за хидравлика на волана.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за хидравлика на волана.

    Като застудя ми прави впечатление че непосредствено след палене волана ми е твърд на пресекулки - т.е. - паля - мек е, става твърд, омеква, става твърд и после си омеква за постоянно.

    Докато беше топло - нямаше такива проблеми.
    След първия път като ми направи тоя номер 'смених' хидравличната течност - с една спринцовка изсмуках всичко от казанчето и долях Тутела. После запалих и развъртях волана наляво надясно докато потъмнее отново - и пак я изсмуках. Така докато ми свърши литъра.

    Промяна няма след тази интервенция.

    На някой друг случва ли му се такова нещо и от какво може да е. Не че ми пречи, ама ме дразни. След първите 1-2 'утежнявания' повече не го прави. Като я оставя да изстине - пак се случва.

    Колата е 156 1,9жтд, 2002 фейслифт 1.
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

  • #2
    Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
    Като застудя ми прави впечатление че непосредствено след палене волана ми е твърд на пресекулки - т.е. - паля - мек е, става твърд, омеква, става твърд и после си омеква за постоянно.

    Докато беше топло - нямаше такива проблеми.
    След първия път като ми направи тоя номер 'смених' хидравличната течност - с една спринцовка изсмуках всичко от казанчето и долях Тутела. После запалих и развъртях волана наляво надясно докато потъмнее отново - и пак я изсмуках. Така докато ми свърши литъра.

    Промяна няма след тази интервенция.

    На някой друг случва ли му се такова нещо и от какво може да е. Не че ми пречи, ама ме дразни. След първите 1-2 'утежнявания' повече не го прави. Като я оставя да изстине - пак се случва.

    Колата е 156 1,9жтд, 2002 фейслифт 1.
    това което си направил не е смяна системата събира около 1,5литра и смяната става като разкачиш отдолупримерно от входа на серпентината за охлаждане на хидравличното масло палиш пълен ляв пълен десен и гасиш тогава ше си я поизточил и пак не всичката за това може да се повтори процедурата. След което възстановяваш връзката наливаш масло до горе в казанчето палиш започвеаш да доливаш като миняваш няколко пъти през крайните положения е тогава може да се каже че си я сменил.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #3
      От долу през серпентината пак не е удачно. От маркуча горе който се връща в казанчето се точи най-добре. Аз източих всичката 1.5 литра и налях толкова. И с новото масло ако има някъде хлабава скоба или маркуч понеже ще прави вече по-високо налягане и избива от някъде Особено зимата.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        От долу през серпентината пак не е удачно. От маркуча горе който се връща в казанчето се точи най-добре. Аз източих всичката 1.5 литра и налях толкова. И с новото масло ако има някъде хлабава скоба или маркуч понеже ще прави вече по-високо налягане и избива от някъде Особено зимата.
        Не ми е много ясно как източваш това дето е по ниско в тръбите ама нейсе.
        Ма мен ми се беше скъсала скоба долу та принудително го смених. Не мерих колко налях ама от втората туба малко остана.
        Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
        sprint tropheo
        155/1.8
        156/2.0 Selespeed

        Comment


        • #5
          Помпата изпомпа всичко до горе. И да са останали 100 грама на фона на цялото количество е нищо. Ама то и през серпентината пак остава. Аз имах предвид, че много се цапа през серпентината. От горе е по-интелигентно някак си. Поне за мен След като се изпомпа наливам новото и пускам да се изпомпа още малко докато спре да излиза чернилката и доливам.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            ..... От горе е по-интелигентно някак си. Поне за мен ....
            А ако имаш и кора е доста по практично и лесно При мен всичко се беше събрало в кората. Екология брат. нито капка върху настилката)))
            Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
            sprint tropheo
            155/1.8
            156/2.0 Selespeed

            Comment


            • #7
              от скоро и аз имам подобен проблем сутрин като запаля и почва да вие а течноста е черна и на мехурчета каква течност да взема (марка и модел) и какво количество
              алфа ромео 156 1.8 тс -на части
              алфа ромео 164 2.0тс -на части
              нисан примера п10 1,6 16в хечбек
              sigpic

              Comment


              • #8
                Да използвам темата. Някой знае ли,колко мм. е вътрешно отвора на маркуча на хидравликата,това от долу до рейката. Иначе дължината ми се видя,горе-долу,30тина см.

                Comment


                • #9
                  Колеги, Иаз го имам същият проблем.Въпросат ми е защо трябва да има охладител на хидравлика?От какво се нагрява маслото ,че да трябва да се охлажда?Моята идея е да махна охладителя!

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от dolls Покажи съобщение
                    Колеги, Иаз го имам същият проблем.Въпросат ми е защо трябва да има охладител на хидравлика?От какво се нагрява маслото ,че да трябва да се охлажда?Моята идея е да махна охладителя!
                    Masloto какво го задвижва? Къде се намира тази помпа и до колко се загрява? А и самият двигателен отсег колко му е температурата при загрят двигател? .... Та помисли дали да го махаш този охладител. По-добре си намери и отстрани причината за проблема ти

                    ---------- Post added at 11:38 ---------- Previous post was at 11:23 ----------

                    Първоначално публикувано от starata alfa Покажи съобщение
                    от скоро и аз имам подобен проблем сутрин като запаля и почва да вие а течноста е черна и на мехурчета каква течност да взема (марка и модел) и какво количество
                    TUTELA GI/A - трябват ти поне 4л. за да промиеш и мръсотията щом ти е черно и има вода в него

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от dolls Покажи съобщение
                      Колеги, Иаз го имам същият проблем.Въпросат ми е защо трябва да има охладител на хидравлика?От какво се нагрява маслото ,че да трябва да се охлажда?Моята идея е да махна охладителя!
                      Ей тва ще и е последния щастлив ден на помпата като махнеш охладителя(серпентината).

                      Лечен опит,щото протече рейката и я смених с такава без хидравлика чисто нова(което е добре щото вече не мисля за бози),рекох вместо да премахвам помпата и да се чудя кви ремъци да мисла,взех,че я оставих но и скопих тръбичките.Те при фиата нямят серпентина ама са над рейката и отиват и под радиатора и са от алумин да се охлажда.Та след като олекотих конструкцията,бях оставил само тъбите под радиатора,помпата взе да загрява след 120км се предаде е протече.

                      Ако ти е интересно,ще ти кажа кво има вътре в помпата.Едно роторче с много процепи в които са вкарани пластинки.Понеже вътре търбуха на помпата е направен така,че да е на ексцентрик спрямо ротора.Пластинките се изхвърлят от центробежната сила,уплътняват в корпуса,(то от там идва триенето и загряването)и чрез промяната на геометричния обем се получава един път засмукване и един път нагнетявяне на определини градуси.Вземи една вакумна роторна помпа с лопатки работи по същия начин.Няма да изброявам колко вида роторни помпи има щото ще стане дълго.


                      това което аз не одобрявам на конструкцията е че е направена с втулка,не с лагер.И понеже ремъка винаги я натяга само от едната страна се износва и прокапва и надира оста или както в моя случай прегрява и надрасква оста и протича и става за в коша.

                      специално по хидравликата не пипай нищо добре е направена,но си има ресурс.като се прецака нещо го смени но не изхвърляй нищо,щото ще се хапеш сам за гъза.

                      как реши точно тва да бараш???и аз съм олекотил доста неща,но поне си признавам грешките.Не пипай охладителя,сериозно!
                      brava 1.4 sx
                      alfa 156 1.8

                      Comment


                      • #12
                        ще ползвам темата за да непускам нова.смених рейката със друга втора употреба сега няма течове но има много странен шум .шума е според подаването на газ ,а звука е все едно имам турбо.от какво може да е
                        алфа ромео 156 1.8 тс -на части
                        алфа ромео 164 2.0тс -на части
                        нисан примера п10 1,6 16в хечбек
                        sigpic

                        Comment

                        Working...
                        X